COMUNICAT  de 7 març 2019

Per exigir el compliment de la llei de la Renda Garantida de Ciutadania un centenar d'activistes s'han concentrat a les 11 hores de avui dia 7 de març davant del Departament de Treball, Afers socials i Famílies en Carrer Sepúlveda amb Carrer Villarroel, on han tallat el trànsit i han informat dels greus incompliments de la llei pels responsables del Departament de Treball, han comunicat la resolució de la Comissió de Garantia d'accés al dret a la informació pública (GAIP) que dóna la raó a la reclamació presentada per la Comissió promotora de la RGC, el que demostra l'opacitat de la gestió dels responsables de la Direcció General d'Economia Social, i han donat lectura a la carta adreçada al conseller de Treball, afers socials i famílies Sr. Chakir el Homrani (Document annex).
Després de la seva lectura s'ha procedit a registrar-la a l'oficina de gestió empresarial de la Generalitat, romanent les persones concentrades en el seu interior on han celebrat una assemblea i distribuït la carta entre el personal de l'oficina.

A l'Assemblea s'ha informat de les properes convocatòries de mobilització 8 de Març vaga general de les dones i manifestació a la tarda, 11 de març, 10 hores a Pça Universitat, Manifestació pensionista en commemoració del 100 aniversari de la instauració de l'assegurança obligatòria, dimecres 13 de març a les 11 : 30 hores concentració davant de l'entrada principal del Parlament de Catalunya per exigir al Conseller sr Chakir el Homrani el compliment de la llei RGC, dijous 14 de març a les 18:30 hores acte sobre els "Pactes del silenci" a l'auditori de Calàbria 66.

Després de finalitzar l'Assemblea s'ha desallotjat l'oficina a les 12:15

Comissió Promotora Renda Garantida de Ciutadania